Wednesday, May 28, 2008

Hati-hati dengan Ezam

Ezam kata dia nak bawa perubahan macam para Nabi.Sedap mulut nak cakap. Kalau awak nak masuk Umno , masuklah orang Malaya tak kisah . Awaktu bukannya ulamak yang hebat atau pejuang yang hebat. Awak hanyalah golongan yang kecewa. Awak ahli kecewa.

Keluar Umno sebab kecewa.Masuk Umno pun Sebab kecewa.

Saya malas nak komen sebab awak sebelum masuk umno bukan mana-mana parti. Lainlah kalau awak tu parti pas. Cuma saya kesian pada orang yang jadi peminat awak.Masa sumpah pemuda macam nak terangkat bumi Malaya. Mana fail-fail yang bertimbun tentang rasuah dan penyelewengan yang Anwar bagi? Samada awak menipu atau awak ditipu aku tak tau. Tapi Yang pasti awak menipu satu Malaya dan satu Malaya dah tertipu dengan perjuangan awak.

Ezam , Anwar dulu masuk Umno pun sebab nak bawa perubahan.Dia melepasi ujian untuk sampai hingga ke Timbalan Perdana Menteri. Dia masuk Umno masa pembangkang belum kuat dan peribadinya menonjol mas itu. Akhirnya perjuangannya dari dalam pun musnah.Jika Ezam impikan tempat seperti Anwar maka dia masuk umno , maka orang umno harus sedar.

Sapa lagi yang nak masuk Umno dari NGO dan Parti Pembangkang? Saya rasa ada. Ada juga pemimpin pembangkang nak runding dengan BN.

2 comments:

mohad said...

ezam...ooo..bersih tu ke..

kafe kenyalang said...

mahathir-umno=kecewa..ezam+umno=kecewa..umno-islam=neraka..islam+hadhari=sekular..hadhari+islam=munafik..kalu congak@cmpurkan semua,jawabnya..HAMPEH!!apo pun x dapek.rugi sgalo amal..