Tuesday, November 18, 2008

Perdana menteri malaysia ke tu...?

Alahai , sedihnya aku bila nengok PM aku sedih.Dia sedih, dia kata ,harga minyak dah turun,tapi harga barang tak turun,menyusahkan rakyat.

aduh sedihnya aku.aku dapat PM yang prihatin terhadap rakyata kononnya .lepas tu dia ajak rakyat boikot kedai yang jual barang mahal.alahai.sedihnya aku kat PM ni.Ajak rakyat boikot perkembangan ekonomi negara.ada akai ka.aduh sedihnya aku.aku nak nangis ni.Macam mana seorang PM boleh beri kenyataan macam wak karmin malah usop gilo lebih baik kenyataannya dari beliau.

Masa naik harga minyak dia kata untuk selamatkan ekonomi negara.nak tolong negara.
Masa turunkan harga minyak dia kata untuk selamatkan ekonomi rakyat.nak tolong rakyat.

kedua dua alasan itu menunjukkan dia berkuasa,turun dan naikkan harga,so jangan katalah sebab harga minyak dunia naik harga minyak kita kena naik juga,
Cakap je nak pakai duit sikit.Esok lusa kita turunlah semula.

No comments: