Thursday, July 10, 2008

aku dah cakap dah

Lama tak menulis sebab mata tak nampak. urat sarafnya dah mulai pecah.hari ini ok sikit tapi masih kabur.

Masa membaca keadilan keluaran sebelum protes ( aku baca kawan punya sebab aku malas nak beli , aku beli harakah je ) , ada disiarkan poster tentang protes. Di kedai kopi petang itu aku dah ketawa, kena tok guru kali ni. Bukan apa , dalam poster tu macam poster black metal.

Ada pulak rockers , dum dum cak dan apa tah lagi.tengok poster pun dah meluat.Bila aku sengih kawan aku tanya " awat wi?". "Kena Tok guru".Aku cakap program ni mengarut.

Sah.memang mengarut. aku dah jangka sebab aku pernah deklamasi sajak dengan bebudak hishamudin di seremban lama dulu.masa tu dinsman dan robbani pun ada.susah nak kawal beb.

Ada sekali lagi aku deklamasi sajak dekat atas bukit terminal one seremban.masa tu Kopratasa dengan Ras adiba pun ada.aku dah ready.tetiba mamat sorang ni menyanyi lagu"ketika ku melihat isteriku mandi telanjang" terus aku blah.Seni tu bebas tapi bebas bukan seni.bangang namanya tu.

Masa minum pagi aku hanya cakap kat kawan aku " aku dah cakap dah"

No comments: