Thursday, October 23, 2008

Aku tabik kat Zul Nordin

Allahu Akbar.
Aku tabik dan bangga dengan YB Zulkifli Nordin .Dengan ucapan dan pendirian peribadi beliau tentang ketuanan Islam.Ucapan sebegini aku tunggu-tunggu keluar dari mulut Hj Hadi atau Nasaruddin atau Mahfuz.tetapi itu hanya anganku.Tetapi hari ini anganku menjadi realiti apabila Zul berani menyebut Islam berani diperkotak-katikan dan dia sanggup jadi pembela.
Dulu aku ikuti ceramah beliau sebab dia memperjuangkan isu murtad.Lepas tu dia sibuk dengan ceramah tentang kesengsaraan Anwar.Masa ini aku jauhkan diri dari beliau.Sekarang Zul sudah mulakan episod perjuangan.Teruskan Zul .Jangan berhenti sekerat jalan.

Jangan masuk UMNO dan berhujjah mengatakan nak perjuangkan Islam melalui UMNO.Aku ludah kau nanti.kalau kau stay dalam PR atau aktif semula dalam PAS Alhamdulillah.Tapi elok juga jangan masuk PAS sebab kau nanti tak boleh berjuang macam tu.Aku sekarang pun susah nak sebut Islam sesama orang PAS.Entah kenapa jadi sensitif sangat.Hujjah sekarang hujah politik.hujah agama tak diterima.

Aku mendoakan agar YB Zul meneruskan perjuangan hingga ketitisan darah terakhir.Takbir

1 comment:

ALI MAIDIN said...

Jangan rebah tengah jalan dah le. he he.