Wednesday, December 10, 2008

Baru keluar hospital

Sekarang aku melihat dengan sebelah mata sahaja.Mata kiriku dibedah untuk mengeluarkan darah beku.Kata doktor yang merawatku,aku akan begini sekurang-kurangnya sebulan setengah.

Aduh, nikmat telah ditarik sedikit demi sedikit.Berapa lama aku akan dapat menikmati nikmat yang tinggal hanya Allah yang tahu.

Terima kasih kepada doktor yang merawat.Dr.Norlelawati,Dr.Saira.Dr.Battle dan DR.Noorfiza yang merawatku siang malam.

Terima kasih juga pada nurse yang ada merawatku dengan layanan yang baik , kadangkala melayanku seperti anak kecil.

En Ali Maidin yang melawatku diucapkan jutaan terima kasih.En.Ali tentu ingat dengan Wak Wahid Rokan Utara,dia ada sebelah mata.Wak kamin selalu kutuk,mata tinggal sebelah tapi bawa kereta laju,kalau masuk ulat mata yang nampak tu habis kita semua.Itu semasa zaman PAS kalah di semua negeri dan kita orang berkongsi kereta mendengar ceramah PAS , terutama Mat Sabu di Melaka.

Aku masih belum boleh merenung komputer, tapi hari ini rasa terpanggil untuk menulis.Walau patah sayap ,biarlah bertongkat paruh.

Doakan saya

1 comment:

FAZA @ IMA said...

timah sentiasa doakan pc alwi.. moga cepat sembuh dan diringankan beban dalam segala hal. amin.